KINOPLUSS UNLIMITED
Slik får du refundert billetten din!
Om du har kjøpt en ordinær kinobillett, men heller vil tegne et UNLIMITED-abonnement, så refunderer vi billetten din dersom du melder deg inn i Kinopluss UNLIMITED senest 24 timer etter endt forestilling.
Etter at du har meldt deg inn i Kinopluss UNLIMITED, kan du samme dag sende en mail til unlimited [at] kinopluss.no (unlimited[at]kinopluss[dot]no) så refunderer vi billetten din :)
Har du kjøpt din seneste billett digitalt?
Send en e-post til vår kundeservice med emnefeltet "UNLIMITED introkampanje", og oppgi følgende:
Fullt navn, telefonnummer, e-postadressen din siste billett ble kjøpt med.
Har du kjøpt din seneste billett fysisk?
Send en e-post til vår kundeservice med emnefeltet "UNLIMITED introkampanje", og oppgi følgende: Fullt navn og adresse, kontonummer og registreringsnummer, og vennligst vedlegg et bilde av din fysiske billett.
Har noen andre kjøpt billetten for deg?
Legg da vedkommende til CC på e-posten til vår kundeservice, slik at de kan bekrefte refusjonen av billetten.